Často kladené otázky

Ak máte na nás otázku, skúste najprv nájsť odpoveď v tejto časti.

V časti Často kladené otázky nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa objednávania, služieb zákazníkom a reklamácií.

Vyhľadajte požadovaný tovar

Výrobky si môžete prezerať kliknutím na jednotlivé kategórie a podkategórie tovaru, vyhľadávať vo vyhľadávacom paneli v záhlaví stránky alebo filtrovať podľa výrobcov a konkrétnych parametrov. Konkrétne informácie o každom výrobku vrátane fotografií, používateľských recenzií a návodov nájdete na stránke s podrobnými informáciami o výrobku.

Objednávanie tovaru

Vybraný tovar vložte do košíka kliknutím na tlačidlo "Pridať do košíka", ktoré sa zobrazí na výpise tovaru aj na jeho detailoch. Po pridaní tovaru do košíka môžete upraviť počet objednaných položiek (predvolený počet je jedna položka) alebo ho z košíka odstrániť.

Dostupnosť zásob a rýchlosť dodania

- Dostupnosť na sklade je uvedená v každom detaile výrobku. Obsahuje aj informácie o predpokladanom termíne doručenia na vami zvolenú adresu alebo o možnom termíne osobného odberu v našich predajniach.

- Položky označené ako "nie sú na sklade" nie je možné objednať.

- Pri každom tovare je možné aktivovať funkciu stráženia. Táto funkcia vás bude automaticky informovať, ak tovar znovu naskladníme alebo ak sa cena upraví podľa vašich kritérií.

- Pri každom produkte môžete tiež uskutočniť rýchly dotaz na našich špecialistov jednoduchým kliknutím na "Dotaz na produkt".

Preprava a platba za tovar

- Možné spôsoby dopravy a platby za tovar sa zobrazujú vždy v druhom kroku nákupného košíka. Spôsoby dopravy a platby sa môžu pri jednotlivých výrobkoch líšiť v závislosti od maximálnych povolených rozmerov, hmotnosti a ceny. Košík za vás tieto kritériá vyfiltruje a zobrazí len dostupné spôsoby dopravy a platby pre konkrétny výrobok alebo kombináciu výrobkov.

- Pre bezproblémové doručenie tovaru je potrebné správne vyplniť vaše kontaktné údaje.

- Platba za tovar je možná viacerými spôsobmi. Náš e-shop využíva najmodernejšie spôsoby online platieb, ktoré sú 100 % bezpečné. E-shop nemá prístup k vašim platobným údajom, ktoré zadávate počas online platieb.

 

Uplatnenie zľavového kupónu

Ak máte zľavový kupón, môžete ho zadať v prvom kroku košíka v časti "Súhrn" kliknutím na "Vložiť zľavový kód".

Sledovanie stavu objednávky

- O prijatí vašej objednávky a priebehu jej spracovania vás budeme informovať e-mailom.

- Stav a históriu svojich objednávok môžete sledovať aj po prihlásení (vyžaduje registráciu) alebo kliknutím na odkaz v potvrdení objednávky.

Príjem tovaru a poškodená zásielka

- Pri preberaní tovaru si, prosím, veľmi pozorne prezrite zásielku, či nie je viditeľne mechanicky poškodená.

- Ak obal nebol pri prevzatí zásielky zjavne poškodený a poškodenie zistíte až po rozbalení zásielky, okamžite nás kontaktujte.

- Aj keď sa snažíme o maximálnu kvalitu balenia zásielky, vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že sa zásielka počas prepravy poškodí. Ak takáto situácia nastane, postupujte, prosím, nasledovne:

Balíky Českej pošty:

Ak balík pri doručení prepravcom vykazuje zjavné mechanické poškodenie, balík nepreberajte.
Ak zistíte poškodenie po rozbalení balíka, musíte do dvoch pracovných dní podať reklamáciu na ktorejkoľvek pošte. Reklamačný postup nájdete TU.

Balíky PPL a palety DHL:

Ak balík pri doručení prepravcom vykazuje zjavné mechanické poškodenie, balík nepreberajte.
Ak je doručený poškodený balík PPL, musíte vyplniť formulár na reklamáciu poškodeného balíka TU.

Balíky GLS:

Ak balík pri doručení dopravcom vykazuje zjavné mechanické poškodenie, zásielku nepreberajte.
V prípade doručenia poškodeného balíka GLS musíte vyplniť reklamačný formulár GLS a kontaktovať reklamačné oddelenie GLS na adrese reklamace@gls-czech.com.

Balíky 123Courier:
123Kurýr | Sledovaní pohybu zásilek
Ak balík pri doručení prepravcom vykazuje zjavné mechanické poškodenie, zásielku nepreberajte.
V prípade doručenia poškodenej zásielky 123Courier je potrebné vyplniť Reklamačný formulár a kontaktovať reklamačné oddelenie 123Courier na adrese reklamace@123kuryr.cz.

Ďalšie možné riešenia
Ak potrebujete pomôcť alebo poradiť s reklamáciou poškodenej zásielky, kontaktujte nás e-mailom na adrese rma@landema.sk alebo telefonicky na čísle +420 494 940 932.

Upozorňujeme, že spoločnosť Landema Group, s.r.o. nehradí ani neručí za škody spôsobené dopravcom, pri ktorých nebol dodržaný vyššie uvedený postup.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy, vrátenie tovaru

Na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť nižšie: Podmienky a postup pri uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu do štrnástich dní odo dňa
prevzatia tovaru - výpis z obchodných podmienok:

 

IX. Podmienky a postup pri uplatňovaní práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu do štrnástich dní odo dňa prevzatia tovaru

 

Ak sa kúpna zmluva uzatvára prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v súlade s § 1829

Občianskeho zákonníka má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak si spotrebiteľ objedná v rámci
jednej objednávky na viacero kusov tovaru, ktoré sa dodávajú samostatne, lehota končí uplynutím 14 dní odo dňa, keď spotrebiteľ alebo jeho
tretia strana iná ako dopravca prevezme posledný kus tovaru. Ak tovar pozostáva z viacerých položiek alebo častí, lehota uplynie v deň
štrnástich dní odo dňa, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba iná ako dopravca prevezme posledný kus tovaru alebo jeho časť.
Ak sa v zmluve stanovuje pravidelné dodanie tovaru počas dohodnutého obdobia, lehota uplynie uplynutím štrnástich dní odo dňa, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba
tretia osoba iná ako dopravca prevezme prvú dodávku tovaru.

 

2. Odstúpenie od zmluvy musí byť urobené jednoznačným vyhlásením adresovaným predávajúcemu. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy predávajúcemu
doručiť na adresu sídla predávajúceho alebo na e-mailovú adresu predávajúceho podľa článku I ods. 6 týchto obchodných podmienok.
V odstúpení od zmluvy spotrebiteľ uvedie:

(a) komu je odstúpenie od zmluvy adresované (obchodné meno a adresa sídla predávajúceho)
b) oznámenie, že odstupuje od kúpnej zmluvy
c) dátum a číslo objednávky
(d) tovar, ktorého sa odstúpenie od zmluvy týka
(e) dátum prevzatia tovaru
(f) číslo bankového účtu na vrátenie finančných prostriedkov, ktoré predávajúci prijal od kupujúceho
(g) meno a adresu spotrebiteľa
(h) dátum a podpis spotrebiteľa

3. Na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť nižšie:

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

4. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zašle alebo odovzdá predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich
dní od odstúpenia od zmluvy tovar, ktorý od predávajúceho dostal.

 

5. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, predávajúci vráti spotrebiteľovi tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy,
všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho prijal na základe zmluvy. Spotrebiteľ súhlasí s vrátením peňažných prostriedkov
prevodom na ním určený bankový účet. Peňažné prostriedky sa môžu vrátiť aj v hotovosti v sídle predávajúceho, ak o to spotrebiteľ požiada.

 

6. Ak si spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim, predávajúci vráti spotrebiteľovi
náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania. Osobný odber tovaru v predajni
predávajúceho, ktorý je bezplatný, sa nepovažuje za najlacnejší spôsob dodania tovaru.

 

7. V prípade odstúpenia od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

 

8. Ak tovar vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť obvyklým spôsobom poštovej prepravy, spotrebiteľ znáša

v prípade odstúpenia od zmluvy náklady na vrátenie tovaru. Predávajúci o tom informuje spotrebiteľa,
že tieto náklady môžu byť vysoké a splatné pri odovzdaní tovaru prepravcovi. Tovar nie je možné vrátiť bežnou poštovou službou
vrátiť najmä záhradné domčeky, trampolíny a tovar, ktorý váži viac ako 30 kg alebo ktorého dĺžka
presahuje 200 cm. Odhadované náklady môžete zistiť napr: https://www.dhl.com/cz-cs/home/ziskat-predbeznou-cenu.html. .

 

9. Ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peniaze
spotrebiteľovi pred tým, ako spotrebiteľ dostane tovar alebo kým spotrebiteľ nepreukáže, že tovar odoslal späť predávajúcemu,
podľa toho, čo nastane skôr.

 

10. Spotrebiteľ vráti tovar jeho doručením na adresu Landema Group, s.r.o., Expedičný sklad, Volovka
33, 551 01 Velká Jesenice alebo Landema Group, s.r.o., Dobronická 983/35, 142 00 Praha 4 - Libuš alebo
Landema Group, s.r.o., Dolecká 299, 551 01 Jaroměř. Tovar nie je možné zaslať predávajúcemu na dobierku. Zásielky
zaslané na dobierku nebudú predávajúcim akceptované. Spotrebiteľovi odporúčame tovar poistiť.

 

11. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy nemožno uplatniť, ak bola zmluva uzatvorená v predajni predávajúceho.

 

12. V prípade odstúpenia od zmluvy zodpovedá spotrebiteľ predávajúcemu len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré

vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom iným spôsobom, než aký je potrebný na oboznámenie sa spotrebiteľa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.
Ak spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, je povinný zaplatiť predávajúcemu náhradu za zníženie hodnoty tovaru do piatich dní od odstúpenia od zmluvy.
Ak spotrebiteľ používal tovar nad rámec nevyhnutný na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru, je povinný zaplatiť predávajúcemu
do piatich dní od odstúpenia od zmluvy okrem náhrady za zníženie hodnoty aj obohatenie získané používaním tovaru. Predávajúci započíta tieto pohľadávky
pohľadávku spotrebiteľa podľa odseku 5.

 

13. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch podľa § 1837 Občianskeho zákonníka. To znamená, ak ide o sortiment tovaru predávajúceho,
spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy:

 

(a) pri dodaní tovaru vyrobeného podľa požiadaviek spotrebiteľa alebo prispôsobeného jeho osobným potrebám,

 

(b) na dodanie tovaru, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku životnosť, ako aj tovaru, ktorý bol dodaný
nenávratne zmiešaný s iným tovaromvzhľadom na jeho povahu,

 

(c) dodanie tovaru v uzavretých obaloch, ktoré zo zdravotných alebo hygienických dôvodov nie sú vhodné na následné vrátenie,
po tom, ako ho spotrebiteľ porušil.

 

14. Právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru ustanovuje § 1829 zákona č. 89/2012 Z. z,
Občiansky zákonník, a tieto obchodné podmienky len spotrebiteľovi! Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom, toto právo nemá
(najmä ak nakupuje na občiansky preukaz).

 

X. Podmienky a postup pri uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy

 

1. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy v prípadoch stanovených týmito obchodnými podmienkami a v týchto prípadoch

Podmienky stanovené v právnych predpisoch. V takom prípade kupujúci kontaktuje predávajúceho písomne alebo e-mailom a uvedie,
že odstupuje od zmluvy, pričom uvedie dôvod odstúpenia od zmluvy, číslo objednávky, dátum nákupu a číslo účtu, na ktorý sa má vrátiť suma. Peniaze sa
môžu byť vrátené aj v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť výslovné a musí byť doručené na adresu sídla
Predávajúceho alebo na e-mailovú adresu Predávajúceho v súlade s článkom I ods. 7 týchto Obchodných podmienok. Kupujúci znáša náklady
spojené s vrátením tovaru. Kupujúci je povinný vrátiť tovar jeho doručením do sídla Predávajúceho najneskôr s odstúpením od zmluvy.
Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi cenu zaplatenú po vrátení tovaru do 30 dní od odstúpenia od zmluvy na bankový účet uvedený kupujúcim.
Tovar vrátený kupujúcim nie je možné zaslať predávajúcemu na dobierku. Zásielky zaslané na dobierku nebudú predávajúcim akceptované. Kupujúcemu
Kupujúcemu sa odporúča tovar poistiť. Ak bol tovar opotrebovaný alebo poškodený, kupujúci musí poskytnúť primeranú peňažnú náhradu.

 

2. Predávajúci si môže započítať svoje splatné pohľadávky aj proti pohľadávke kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny tovaru.

 

V Prahe, 6. januára 2023, Landema Group, s.r.o.

Reklamácie tovaru

Niečo nie je v poriadku? Vyriešime to spoločne. Informujte nás o probléme pomocou reklamačného formulára.

Ako podať reklamáciu:

- Vyplňte všetky polia reklamačného formulára v hornej časti tejto stránky.
- V poli "Popis reklamácie" čo najpodrobnejšie popíšte svoj problém, t. j. vadu tovaru, ktorú reklamujete.
- Kliknite na tlačidlo "Odoslať reklamáciu".
- Počkajte na kontakt od nášho reklamačného pracovníka, ktorý vás po prijatí vyplneného reklamačného formulára bude informovať o ďalšom postupe riešenia reklamácie. Zvyčajne vás budeme kontaktovať do 48 hodín od odoslania Reklamačného formulára (pracovné dni).
- Neodosielajte tovar bez toho, aby ste o to požiadali nášho reklamačného pracovníka. Väčšinu závad je možné vyriešiť tak, že reklamovaný tovar nemusíte posielať späť - naši pracovníci po prijatí reklamácie navrhnú najvhodnejší postup.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

KONTAKTY:
E-mail: rma@landema.sk
Tel: +421 220 924 311
Pracovný čas: pondelok až piatok, 8:00 - 17:00 hod.

Adresa na zasielanie sťažností:
Landema Group, Ltd.
Oddelenie sťažností
Volovka 33
551 01 Veľká Jesenica

Zrušenie objednávky

Ak ste registrovaným zákazníkom, môžete svoju objednávku zrušiť po prihlásení. Ak nie ste zaregistrovaný, môžete svoju objednávku zrušiť e-mailom na adrese info@landema.cz alebo telefonicky na čísle +421 220 924 311. Upozorňujeme, že odoslané objednávky nie je možné zrušiť.

Porovnanie produktov zavrieť

Tovar bol pridaný do porovnávania produktov.

Poradíme vám

+421 220 924 311

Odporúčame

Dôležité odkazy

Vytvorte si konto a získajte výhody

  • Zrýchlený proces nákupu vďaka predvyplneným fakturačným a dodacím údajom
  • sledovanie stavu a histórie objednávok
  • prednostný prístup k špeciálnym ponukám a zľavám
  • členstvo vo vernostnom systéme Landema

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.