Expresná reklamácia

 
Zákazník
 
Reklamácia tovaru
 
Popis reklamácie

Ako správne postupovať pri reklamácii:

  • Vyplňte všetky polia Reklamačného forumlára na konci tejto stránky
  • Do poľa "Poznámka k reklamácii" popíšte čo najpodrobnejšie Váš problém, tj. vadu tovaru, kvôli ktorej ho reklamujete
  • Kliknite na tlačidlo "Odoslať reklamáciu"
  • Počkajte na kontakt od nášho pracovníka reklamácií, ktorý Vám po prijatí vyplneného Reklamačného formulára oznámi ďalší postup riešenia reklamácie. Kontaktovaní budete spravidla do 24 hodín od odoslania Reklamačného formulára (v pracovné dni).
  • Tovar neodosielajte bez vyzvania nášho reklamačného pracovníka. Väčšinu porúch je možné riešiť tak, že reklamovaný tovar nie je nutné zasielať späť - naši pracovníci po prijatí reklamácie navrhnú najvhodnejší postup.

KONTAKTY:

E-mail: reklamacie@superdiskont.sk
Tel: +420 499 422 243

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Superdiskont.cz
Expedičný sklad - reklamácia
Dubenec 22
544 55 Dubenec u Dvora Králové

POZOR! Reklamovaný tovar neodosielajte bez predchádzajúcej avizácie!
Vo väčšine prípadov vyzdvihneme reklamovaný tovar na Vašej adrese.

2017 Copyright Superdiskont, s.r.o., Dobronická 986/35, 140 00 Praha 4 / Powered by Web Revolution